Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за крайно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за крайно гърне

    Като купих колата гърнето беше перфектно.Нямаше грам ръждичка.Една година след като сложих газ му се случи това.Снимките са в прикачените файлове.Виждам съм и други алфи на газ които имат газ от много повече време, но гърнетата са им като новите а моето даже изгни.На какво може да се дължи това.Не знам дали е точно от газта но от тогава започна да почернява.
    П.П Резонансното гърне което сложих на мястото на катализатора беше от Опел.Да не би да е хванала някаква болест с ръждата
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Това че гърнето е изглеждало добре отвън не означава че е било в първа младост отвътре. Не може газта да съсипе ново гърне за 1 година. Сега като го смениш, му направи една дупчица 2мм в най-ниската част за да се отича конденза и така новото гърне ще кара дълго.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Изгнило е от конденза, а това с дупката 2мм са градски легенди. Новото гърне което сложиш ще кара около 3 години- с дупка и без дупка.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Може и да става въпрос за галактически легенди, но моята кола я купих преди повече от 3 години със задно гърне на незнайни километри. Първата работа след като и сложих газ бе да пробия гърнето. Повече от 3 години, считани от този момент, гърнето все още няма признаци да е изгнило.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Трябва да се прави разлика между оригинално и неоригинално гърне. Също така къде е карана колата. На север въздуха е влажен, кола на бензин също прави не малък конденз.
          Блажени са вярващите- в дупките.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:59.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
              Лорде, не издребнявай чак толкова...
              Хората в цял свят ако им се пробие гърнето се чудят как по-бързо да го ремонтират или сменят, а тук обратното - алфиста-идеалист сам си пробива здравото гърне. Всъщност аз също като теб мисля, че това е малоумие, но кой знае - може и гениално да е. Или поне да мине за екстра - ето, видите ли, вие всички сте със здрави гърнета, а моето е пробито. Затова ти предлагам да гледаме на нещата откъм веселата им страна, а не да критикуваме подобен гений - разбира се стига да не се стигне до там да дава "съвети", пряко застрашаващи живота на даден колега - както беше случая с резервния датчик колянов вал и смяната му на пътя. Така че ти предлагам да се намесваме само в такива случаи, а в останалите просто да се присъединим към шоуто и да се смеем от сърце. Последен пример за това от моя страна - смях се от сърце на последния му предишен пост, в който твърдеше, че вихровите клапи се отваряли над 4 500 - 5 000 оборота, докато всъщност те са напълно отворени още при 2 000 оборота. Как да не му се радва човек - объркал е само с едни има-няма 3 000 оборота...
              *ай*аров, напъни малко гънката, която ти дели задните полукълба и се опитай да разбереш следното:


              Check on timing variator and modular inlet manifold
              To optimize the quantity of air drawn in by the engine, the control unit checks:

              inlet timing on two angle positions
              geometry of inelt ducts on two lengths.
              At the maximum torque speed, the control unit sets the "open" phase:

              cam advanced by 25° engine
              inlet box long ducts
              At the maximum power speed, the control unit sets the "closed" phase:

              cam in normal position
              inlet box short ducts.
              A idle speed, the control unit sets the "closed" phase:

              cam in normal position
              inlet box long ducts
              In the other engine operating conditions, the control unit selects the most suitable configuration to optimize performance - consumption - emissions.

              During overrunning the inlet ducts are always "long"/

              Ако все още не разбираш (в което съм сигурен), питай с любезен тон и някой може и да ти го обясни с цветни моливи.


              Но впредвид умствения ти багаж, по добре не си губи времето с непосилни за теб неща


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 22:59.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  Лорде, не издребнявай чак толкова...
                  Хората в цял свят ако им се пробие гърнето се чудят как по-бързо да го ремонтират или сменят, а тук обратното - алфиста-идеалист сам си пробива здравото гърне. Всъщност аз също като теб мисля, че това е малоумие, но кой знае - може и гениално да е. Или поне да мине за екстра - ето, видите ли, вие всички сте със здрави гърнета, а моето е пробито. Затова ти предлагам да гледаме на нещата откъм веселата им страна, а не да критикуваме подобен гений - разбира се стига да не се стигне до там да дава "съвети", пряко застрашаващи живота на даден колега - както беше случая с резервния датчик колянов вал и смяната му на пътя. Така че ти предлагам да се намесваме само в такива случаи, а в останалите просто да се присъединим към шоуто и да се смеем от сърце. Последен пример за това от моя страна - смях се от сърце на последния му предишен пост, в който твърдеше, че вихровите клапи се отваряли над 4 500 - 5 000 оборота, докато всъщност те са напълно отворени още при 2 000 оборота. Как да не му се радва човек - объркал е само с едни има-няма 3 000 оборота...
                  Гайдаров, у мен възникват няколко фундаментални въпроса- как гърнетодупкателите определят коя е най ниската точка на гърнето, с воден нивелир или по-сложна технология, нивелира ли се преди това самата кола, къде се пробива- в предната част, водата да изтича при спиране. В задната- да изтича при подаване на газ или в средата- да изтича при престой?
                  Тази информация за дупката май не е копи -пейст.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Мисля че и тримата сте далеч от пубертета, а ми е чудно защо постоянно се дракате. А навремето си мислех, че може и в мен да е проблема
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      ...
                      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:00.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                        Лорде, ще ти отговоря - явно трябва някаква по-сложна технология да е. Не е за такива като нас, дето нищо не разбираме...

                        ---------- Post added at 22:39 ---------- Previous post was at 22:37 ----------



                        Правилно. Но пък и аз за това призовавам - аз и Лорда да си мълчим и само да се подсмиваме, а да се намесваме само в краен случай.
                        Ся какво да ти кажа, Лорда има някакви технически познания, както и Екото, ма ти в случая си "кияк" ако знаеш какво означава. Без да се обиждаш, но си далеч от знаещия, чак пък и самоиронизиращ се капацитет.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:00.

                          Comment


                          • #14
                            Това с дупченето на гърнето според мен е излишно ... заварете една планка капнето го и е като ново и на мен там ми е тругнало ама няма дупки де ...
                            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                            Ramstein - Benzin
                            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                              Ся какво да ти кажа, Лорда има някакви технически познания, както и Екото, ма ти в случая си "кияк" ако знаеш какво означава. Без да се обиждаш, но си далеч от знаещия, чак пък и самоиронизиращ се капацитет.
                              Някакви технически познания- благодаря за оценката виждам и правя неща за които дори не подозираш че съществуват.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X